Integratie in Deventer

De afgelopen tijd zijn in Deventer honderden asielzoekers gearriveerd. Een deel van hen vertrekt, maar een grote groep zal hier langere tijd of zelfs de rest van hun leven blijven. De vluchtelingenstroom betekent voor de gemeente Deventer honderden nieuwe inwoners. Met een verstandige aanpak kunnen veel toekomstige problemen voorkomen worden. VVD Deventer wil dat we daar werk van maken in plaats van vooruitschuiven. Jouw mening vinden we waardevol.

De komende twee weken vind je daarom om de dag een stelling op deze pagina rondom het thema integratie. We nodigen iedereen van harte uit op deze stellingen te reageren. Uiteraard op de inhoud en met respect voor de andere deelnemers. Jouw input nemen we mee in onze ambitie om van integratie in Deventer een succes te maken. "Want integratie is te belangrijk om niks mee te doen", aldus raadslid Roderic Rosenkamp. "We verwachten dan ook dat we samen met Deventer tot mooie ideeën komen die bruikbaar zijn binnen onze gemeente."