Rogier Zuijdam

06 46111543

‘Veel zelfstandig ondernemers hebben een pittige tijd achter de rug door corona. Dankzij hun ondernemerschap en steunmaatregelen voor sommigen hebben de meesten het hoofd boven water kunnen houden. De echte uitdaging begint nu. Ondernemers hebben daarbij elkaar en absoluut ook de gemeente keihard nodig. Winkeliers, horeca en creatieve ondernemers maken de stad, de dorpen en winkelcentra. De gemeente zorgt voor schone, veilige straten en pleinen. Voor goede bereikbaarheid en voldoende parkeerplekken. Ook speelt de gemeente een belangrijke rol in het verbinden van partijen en in het mede mogelijk maken van grote en kleine evenementen die extra sjeu geven. Een bruisende binnenstad, vitale wijken en dorpen en een gemeente die zijn ondernemers koestert: dat is mijn missie namens de VVD.’

Samen met zijn vrouw is Rogier Zuijdam (1974) eigenaar van kookwinkel Kitchen Corner in de Grote Bisschopstraat. Daar komen Rogiers grootste passies samen: goed eten, koken en zelfstandig ondernemen. Rogier woont op de Zandweerd met vrouw en hun twee dochters in de tienerleeftijd. ‘Het leven is een aaneenschakeling van keuzes, waarop jezelf de meeste invloed hebt’, is zijn filosofie.