Monique van Haaf, Tamara van Ark en Malik Azmani bezoeken bruisende binnenstad Deventer

Zaterdag 16 maart bezoeken VVD-staatssecretaris Tamara van Ark en Europees lijsttrekker Malik Azmani de bruisende binnenstad van Deventer. Ze gaan daar in gesprek met kiezers en reiken vaasjes uit aan doeners. De eerste tien kandidaten voor de verkiezing van Provinciale Staten volgende week woensdag, waaronder lijsttrekker Monique van Haaf, zullen ook aanwezig zijn.

VVD Overijssel werkt aan drie speerpunten: banen, bereikbaarheid en binnensteden. De provincie investeert in binnensteden via onder meer het succesvolle programma De Stadsbeweging, geïnitieerd door lijsttrekker en huidig gedeputeerde Monique van Haaf.

‘Het bezoek van zowel de Overijsselse als de Europese lijsttrekker van de VVD, samen met Tamara van Ark, laat zien dat we in zowel provinciehoofdstad Zwolle als in Den Haag op het netvlies staan’, zegt Daaf Ledeboer, fractievoorzitter van de Deventer VVD. ‘Dat is een goede zaak. Zeker in de binnenstad liggen nog genoeg uitdagingen waar we Zwolse en Haagse steun ook de komende vier jaar goed bij kunnen gebruiken.’

Van Ark, Azmani, Van Haaf en de overige topkandidaten zijn zaterdag van 13:45 uur tot 16.00 uur in de Deventer binnenstad