Programma GRV 2014

Vanaf eind augustus werkt een groot aantal afdelingsleden aan het schrijven van het nieuwe verkiezingsprogramma 2014 - 2018. In koppels, samengesteld uit een fractielid en partijlid, wordt gewerkt aan zes hoofdthema's. Natuurlijk gaat veel aandacht uit naar echte VVD-onderwerpen zoals verkeer, veiligheid en economie. Daarnaast zijn ook stevige ambities en creatieve oplossingen te verwachten op het gebied van duurzaamheid, onderwijs, meedoen, werk en inkomen.

Verkiezingsprogramma krijgt vorm.

Niet alleen het schrijven in koppels is een nieuwe en interactieve manier om tot een goed programma te komen. Meer dan ooit zijn onze leden, belangenbehartigers en inwoners van Deventer gehoord. De dagelijkse stelling en daaropvolgende mini-debatten via Twitter @VVDDeventer leveren ook veel waardevolle inzichten op. De schrijvers van het stuk zijn er van overtuigd dat velen zich direct zullen herkennen in het programma.

De koppels leveren deze week hun bijdragen in. Lijsttrekker Marco Swart en de fractiesecretaris voeren de eindredactie over het programma. Op korte termijn komt iedereen die een bijdrage geleverd heeft bij elkaar om laatste wijzigingen en accenten aan te brengen.

Het concept-verkiezingsprogramma wordt eind september aangeboden aan het afdelingsbestuur. Tijdens de Algemene Ledenvergadering in oktober spreken de leden zich uit over het programma en stellen het verkiezingsprogramma vast.