Inwoners aan het woord: wél investeren!

Nu de economie weer aantrekt moeten we niet zitten somberen en kaasschaven maar investeren. De VVD betwijfelt of het college wel naar de samenleving luistert en liet daarom de mensen het woord die wel wat willen. In een filmpje werd de stem van de bewoners direct in de raadszaal gebracht, in plaats van de traditionele politieke betogen.

"Deventer verdient een strijdplan voor onze econmie" dat is de boodschap van alle ondernemers uit Deventer: MKB Deventer, de Deventer Kring van Werkgevers (DKW), het parkmanagement van de bedrijvenparken en VNO/NCW. Investeren in een aantrekkelijke mix van cultuur, toekomstbestendige economie en zelfbewuste Deventer smaakmakers die Deventer vanuit betrokkenheid bij de tijd houden. Investeren in onze kinderen en hun toekomst.

Investeren betekent ook bruggen slaan. Bruggen naar Salland maar ook naar het provinciebestuur. Geld apart zetten zodat we samen met anderen kunnen investeren in onze inwoners! De gemeente is nu een organisatie waar voor meer dan vijftig miljoen euro aan plannen wordt gewerkt, waar nog niet eens één miljoen voor beschikbaar is. Het college gaat de keuzes die nodig zijn om daar meer evenwicht in te brengen uit de weg.

Motie Organisatie-ontwikkeling in balans

Meer over