Gemeente reageert op vragen VVD

De gemeente Deventer gaat actie ondernemen om de veiligheid en leefbaarheid in de wijk 't Oostrik te verbeteren. Dat gebeurt mede na vragen aan het college door VVD-raadslid Hennie Eltink. Zij reageert verheugt: 'Het is goed dat de gemeente serieus ingaat op de problemen.'

De gemeente gebruikt de actiepunten die bewoners van de wijk aanreikten als leidraad voor een aantal concrete maatregelen om urgente problemen nu snel op te lossen. Dit jaar nog gaat de gemeente bewoners informeren over de maatregelen.

VVD-raadslid Hennie Eltink stelde deze week schriftelijke vragen over de situatie in 't Oostrik en is blij dat de gemeente alert reageert: 'Samen met de bewoners kunnen we de leefbaarheid en veiligheid sterk verbeteren. Als VVD zullen we de situatie scherp in de gaten blijven houden, maar we hebben er alle vertrouwen in dat de concrete maatregelen die in de komende tijd worden genomen een flinke stap vooruit zullen betekenen.'